Angela Valentin – van Beek

Achtergrond en introductie

Angela heeft na het halen van haar Bachelor HBO-Officemanagement in 2012 de leiding gekregen over de backoffice van Duthler Associates. Het backoffice verzorgt de administratieve bedrijfsactiviteiten van Duthler Academy. Angela is de drijvende kracht achter de organisatie van studenten, docenten en verzorgen van trainingen. Voor praktische vragen over inschrijven of facturatie is zij het aanspreekpunt voor cursisten én docenten. Angela is verantwoordelijk voor de realisatie van vernieuwingen van de Academy. Zij zorgt ervoor dat gebruikers van MYOBI – op een geautomatiseerde wijze – de beschikking krijgen over hun bedrijfsspecifieke leeromgeving en dat de medewerkers van bedrijven rolgedreven toegang hebben tot bewustwordings- en trainingsportefeuilles.

Angela is ook lid van de examencommissie Opleiding Functionaris voor Gegevensbescherming. Zij verzorgt de logistiek en voert de laatste controles uit voordat cursisten hun felbegeerde diploma en inschrijving in het FG-Register ontvangen.

Met het beschikbaar komen van nieuwe rolgedreven opleidingsportefeuilles is de behoefte ontstaan voor een toegankelijke servicedesk. Angela zorgt ervoor dat de content beschikbaar is en dat opvolging wordt gegeven aan suggesties van studenten en docenten.

Angela is een echte ondersteuner en helpt de cursisten en docenten graag verder.

Betrokkenheid Duthler Academy

Duthler Academy biedt een uniek product: namelijk het rolgedreven aanbieden van trainingen. Op basis van de bedrijfsactiviteiten en functies is het mogelijk bij Duthler Academy een persoonlijke portefeuille af te nemen. Iedere portefeuille bestaat uit die cursussen die van belang zijn voor het goed uitvoeren van de functie bij de eigen organisatie.

Uiteraard wordt ook het totaalplaatje niet uit het oog verloren. Duthler Academy biedt dan ook – naast de rolgedreven trainingen –  een portefeuille gericht op privacybewustwording aan. Deze portefeuille kan relevant zijn voor alle medewerkers in een organisatie. Zodra een medewerker van functie verandert, verandert de portefeuille mee. Manager en medewerkers hoeven zich dus niet meer bezig te houden met het kennisniveau van de medewerker, dit is immer per functie en rol vastgelegd.

Weten waar je aan toe bent, dat is waar het om draait bij Duthler Academy!