Wat krijgt u?

Bedrijfsspecifieke Leeromgeving

Leeromgeving opbouwen en beheren

Elke MYOBI gebruiker, ongeacht de grootte, krijgt de volgende Duthler Academy services. Deze diensten zijn nodig om de bedrijfsspecifieke leeromgeving op te bouwen en te beheren.

Wat zijn de diensten?

De diensten zijn:

  1. Een bedrijfsspecifieke leeromgeving waarin rolgedreven opleidings- en trainingsprogramma’s worden geladen;
  2. De bedrijfsspecifieke leeromgeving is voorzien van rollen waarmee het bedrijf haar kennismanagement effectief kan organiseren;
  3. De ‘opleidingsmanager’ beheert de organisatieonderdelen, afdelingen en rollen. Op afdelingsniveau koppelen coƶrdinatoren medewerkers aan rollen;
  4. De bedrijfsspecifieke leeromgeving is gekoppeld met het bedrijfsinformatie ecosysteem op het ‘MYOBI Vertrouwensnetwerk‘. Hiermee is het mogelijk gebruik te maken van authentieke bronnen (gegevens van de Kamers van Koophandel) of koppelingen met financiĆ«le administraties om de leeromgeving snel samen te stellen en actueel te houden;
  5. Moeiteloos en effectief stelt de ‘onderwijskundige’ van het bedrijf de eigen opleidings- en trainingsprogramma’s samen, beheert deze en past de programma’s in de organisatie, afdelingen, rollen en of individuele medewerkers toe;
  6. Vanuit verschillende perspectieven is er overzicht en inzicht in de voortgang, statistieken en periodieke verantwoording;
  7. De programma’s kunnen klassikaal of online worden ingezet;
  8. SCROM en andere standaarden zijn mogelijk; en
  9. Meertalig is mogelijk en thema in eigen huisstijl.

Duthler Academy ondersteunt bedrijven met een servicedesk, een rolgedreven opleidings- en trainingsprogramma ‘kennismanagement‘ en desgewenst professionele inzet op afroep.

Interesse?

Wij zijn graag bereid u de leeromgeving te demonstreren of met u aanvullende eisen en wensen te bespreken. Neem contact op met sales.